top of page

Nowy etap modernizacji linii kolejowej C-E 59. PKP PLK wybrały firmę do sprawowania nadzoru inwestorskiego

Wiadukt nad ul. Leona Heyki w ciągu linii nr 273 (Szczecin)
Fot. Wikipedia I Szczecinolog

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poinformowały 27 sierpnia 2025 roku o rozstrzygnięciu przetargu na zarządzanie i sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad pracami na linii kolejowej C-E 59. Zwycięzcą postępowania, którego umowa została zawarta 4 sierpnia, została spółka BBF Sp. z o.o.


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły wyniki przetargu na świadczenie usług zarządzania i nadzoru inwestorskiego, które obejmują wybrane odcinki ciągu linii kolejowej C-E 59, a także linię numer 401. Projekt, realizowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, ma na celu modernizację ważnych szlaków komunikacyjnych.


Szczegóły dotyczące wyboru wykonawcy do modernizacji linii kolejowej


Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych na linii kolejowej nr 273 na odcinku od km 116,000 do km 346,358 oraz na linii nr 401 od km -0,636 do km 88,100. W postępowaniu wzięło udział pięć podmiotów, w tym cztery z sektora mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw. Zwycięzcą przetargu została spółka BBF Sp. z o.o. z Poznania. Firma zaoferowała najkorzystniejszą cenę wynoszącą 3 100 830,00 złotych, co stanowiło jednocześnie najniższą dopuszczalną ofertę.


Zakres i wartość prac nadzoru inwestorskiego


Szacunkowa wartość zamówienia, zgodnie z wcześniejszymi ogłoszeniami, wynosiła 3 600 000,00 złotych netto. W ramach umowy wykonawca będzie odpowiedzialny za nadzór nad pracami budowlanymi, a także za badania laboratoryjne i obsługę geodezyjną. Termin realizacji usługi został określony na 10 miesięcy. Zgodnie z informacjami z dokumentacji przetargowej, okres ten liczony jest od dnia zawarcia umowy, czyli od 4 sierpnia 2025 roku, lub od daty rozpoczęcia poszczególnych kontraktów budowlanych.

Komentarze


AKTUALNOŚCI
  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram
  • X

© 2025 by KoleoNews.

Kopiowanie materiałów redakcyjnych portalu KoleoNews.pl bez uzyskania wcześniejszej zgody jest zabronione.

Skontaktuj się z nami!

bottom of page