top of page

Koleje Mazowieckie przywracają do ruchu uszkodzonego Flirta

Wypadek Flirta Kolei Mazowieckich z pociągiem PKP Cargo
Fot. KM PSP Skierniewice

Koleje Mazowieckie zrealizowały naprawę awaryjną elektrycznego zespołu trakcyjnego ER160-22 po zderzeniu z pociągiem towarowym. Umowa została zawarta ze Stadler Service Polska Sp. z o.o., a jej wartość opiewała na ponad sześć milionów złotych.


Naprawa uszkodzonego elektrycznego zespołu trakcyjnego ER160-22, należącego do Kolei Mazowieckich, została pomyślnie zakończona. Pojazd uległ uszkodzeniu w wyniku kolizji z pociągiem towarowym spółki PKP Cargo, co wymusiło pilną interwencję w celu przywrócenia go do pełnej sprawności.


Awaryjna naprawa pociągu ER160-22


Zgodnie z informacjami zawartymi w ogłoszeniu o wykonaniu umowy, przedmiotem zamówienia była naprawa awaryjna elektrycznego zespołu trakcyjnego ER160-22. Całe postępowanie było zamówieniem sektorowym udzielonym z wolnej ręki. Data zawarcia umowy ze Stadler Service Polska Sp. z o.o. to 27 sierpnia 2024 roku, a całkowita wartość kontraktu wyniosła 6 125 137,69 złotych. Okres realizacji zamówienia określono na 18 miesięcy, jednak prace zakończono przedterminowo, 11 czerwca 2025 roku.


Szczegóły dotyczące wykonawcy i kosztów


Wykonawcą naprawy była firma Stadler Service Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie. Zgodnie z oficjalnymi danymi, umowa została wykonana należycie i bez żadnych zmian. Całkowite wynagrodzenie wypłacone wykonawcy było zgodne z początkowo ustaloną wartością zamówienia, wynoszącą 6 125 137,69 złotych. Mimo że ogłoszenie o zamówieniu nie było publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ani w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Komentarze


AKTUALNOŚCI
  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram
  • X

© 2025 by KoleoNews.

Kopiowanie materiałów redakcyjnych portalu KoleoNews.pl bez uzyskania wcześniejszej zgody jest zabronione.

Skontaktuj się z nami!

bottom of page